Nebraňte zaměstnancům propagovat vaši firmu na sociálních sítích

Nebraňte zaměstnancům propagovat vaši firmu na sociálních sítích

Nebraňte zaměstnancům propagovat vaši firmu na sociálních sítích

Zaměstnanci mohou na sociálních sítích vaši firmu velmi podpořit. Přesvědčena je o tom Gabriela Sedláčková ze společnosti NEWTON Media. Své řešení jak dosáhnout maximální efektivity bude prezentovat na brněnském Veletrhu řešení v říjnu 2014.

Zeptali jsme se paní Sedláčkové na podrobnosti.

Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se kterou otázkou se nejčastěji potkáváte na jednáních s podnikateli?

Stále se opakuje jedna a ta samá otázka: jak moc máme omezit komunikaci zaměstnanců na sociálních sítích, zda-li ji máme vůbec omezit?

Další dotazy jsou většinou dost individuální v souvislosti s danou společností. Například:
–    Může náš profil na Facebooku spravovat více našich zaměstnanců? Pokud ano, mají to naši fanoušci vědět?
–    Kde jsou ty hranice mezi oficialitou a neoficialitou? Jak daleko až může profesionální společnost v komunikaci zajít?

Zaměstnanci tráví na sociálních sítích hodně pracovního času. Jaké postoje mají firmy k tomuto fenoménu?

Postupně zjistili, že zakazováním kontaktu s okolím přes sociální sítě nepřináší kýžený výsledek a že si cestu si člověk najít umí i tak. Trendem je tedy spíše podporovat ve využívání sociálních sítí své zaměstnance a poskytnout jim takové znalosti, aby byly schopni význam svého zaměstnavatele podpořit a komunikovat se zákazníky i přes tato média. Vytváří to pozitivní dojem na zákazníky a důvěru na úrovni vztahu osobního.

Pokračování