S odvahou na chytrý marketing

S odvahou na chytrý marketing

S odvahou na chytrý marketing

Jak se vyznat ve všech možnostech, které nabízí chytrý online marketing, představí v únoru 2015 Jiří Procházka z mediální agentury Mediatel na všech Veletrzích řešení VII. Zeptali jsme se pana Procházky na podrobnosti. Jiří Procházka z firmy Mediatel představí jednoduchý postup a nástroje, jak bez obav efektivně využívat „chytrý marketing“, který vede k získání více zákazníků a následnému zvýšení prodejů.

 

Marketing je měřitelný. Na www.vicezakazniku.cz najdou čtenáři návod, jak jednoduše měřit efektivitu svých marketingových aktivit – návratnost marketingové investice. Jaké jsou Vaše zkušenosti s tím, jak malé a střední firmy tuto kalkulačku využívají?

 

V České republice je bohužel stále mnoho podnikatelů z řad malých a středních firem, kteří řídí marketing „pocitově“. Když se podíváme např. do zemí západní Evropy, tak tam je to právě naopak. Malé firmy si nemohou dovolit utrácet zbytečné náklady a z tohoto důvodu řídí své investice na základě důkladného a průběžného měření. Naši zákazníci z řad malých a středních českých firem, kteří používají Marketingovou kalkulačku výpočtu ROI s ní jsou spokojeni. Je jednoduchá a přehledná.

 

Pokračování