Osobnostní PR

Osobnostní PR

Osobnostní PR

Jak a kde o osobě psát, představí v únoru 2015 na pražském Veletrhu řešení Michaela Lejsková, zakladatelka a šéfredaktorka profesního magazínu Best of. Zeptali jsme se slečny Lejskové na podrobnosti.

Osobnostní PR je jednou z mladších marketingových oblastí. Přesto vnímám za posledních několik let jeho nárůst. Jak to vnímáte vy?

Máte pravdu, že tato forma je marketingový nástroj, který se úspěšně používá v propagaci. A to je to, co dnes klient žádá. Spojit dva rozdílné světy – propagaci a marketing – a učinit z nich efektivnější a jistě i ekonomičtější nástroje pro svoji firmu. Jak já to vidím, je to rovněž jedinečný způsob pro ty, kteří chtějí získat s veřejností kontakt, být osobnější, záleží jim na komunikaci a její formě. V případě firmy bych to nazvala firma s lidskou tváří a to neznamená, že by jiné firmy tvář neměly, jen je zde důraz na to, že za firmu mluví lidé a my můžeme mluvit s nimi. Tím vzniká vztah a mnohem větší šance na budování důvěry a trvalou spolupráci.

Ve svém magazínu zpovídáte lékaře, sportovce, podnikatele, muzikanty i jiné profese. Co mají tyto osobnosti společného?

Jsou to lidé ve svých profesích vynikající a mně jde o to, aby jejich společnou vlastností bylo to, že mají co říci o svém oboru, že informace, které prostřednictvím profesního rozhovoru předají, budou užitečné, a lidé je tak budou moci proměnit. Tou proměnou mám na mysli, že čtenář vybranou profesní oblast pochopí, bude schopen na to téma sám mluvit, porozumí tomu, co který obor obnáší. A pak jsou lidé, kteří uvažují o tom, jakou profesní dráhu zvolí, a může jim být dobrou pomůckou v rozhodování, když budou mít větší povědomí.

 

Pokračování