Sociální sítě přímo na vaší provozovně

Sociální sítě přímo na vaší provozovně

Sociální sítě přímo na vaší provozovně

Jak přivést sociální sítě přímo až do vaší prodejny a provozovny představí v říjnu 2014 na pražském  a brněnském Veletrhu řešení Ondřej Lidmila ze společnosti Enplug.

Zeptali jsme se pana Lidmily na podrobnosti.

Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se kterou otázkou se nejčastěji potkáváte na jednáních s podnikateli?

Přišli jsme na trh s úplně novým produktem ze zámoří. Nejčastěji se tak setkávám s otázkou, jaký přínos vlastně ENPLUG displeje mají? Většina firem dnes sociální sítě používá, nejčastěji Facebook. Mají tam fanouškovskou základnu, kterou zahrnují nabídkami a aktualitami. Co tomuto modelu ale chybí je interakce, komunikace. Máme atraktivní nástroj, který toto umí řešit a navíc může díky tomu napomoci růstu samotného byznysu.

Sociální sítě mají veliký potenciál. V čem se skrývá potenciál komunikace zákazníka přímo na místě, přímo v akci. Tedy třeba během nakupování?

Přes sociální sítě lidé čím dál více sdílejí se svými přáteli informace o tom, kde jsou, co dělají, informují o svých zážitcích a prožitcích. Díky chytrým telefonům, které má dnes již více než 60% populace, je toto čím dál snazší a děje se to okamžitě. Aniž bych to nějak inicioval, může se například o mojí restauraci dozvědět spousta lidí od jednoho návštěvníka, který u mně dobře poobědval, s fotkou jídla se následně pochlubil na sociální síti, kde ji viděli jeho přátelé. ENPLUG motivuje zákazníky k tomu, aby tak dělali častěji a velmi autenticky a efektivně tak zvyšovali povědomí o mých službách. ENPLUG propojuje sociální sítě s realitou. Díky tomu mohu přímo do místa prodeje dostat velmi zajímavý prvek, který zobrazuje obsah ze soc. sítích přímo od mých zákazníků. Což může zapůsobit daleko více než neosobní reklama.

Pokračování