Má video své místo ve vašem marketingu?

Má video své místo ve vašem marketingu?

Má video své místo ve vašem marketingu?

Jak silný nástroj je použití videa v marketingu představí Pavel Klein na všech říjnových Veletrzích řešení.
Zeptali jsme se pana Kleina na podrobnosti.

Motivem říjnového Veletrhu řešení je hledání odpovědí na aktuální otázky podnikatelů. Se kterou otázkou se nejčastěji potkáváte na jednáních s podnikateli?

Nejčastěji? “Za kolik?” (směje se). Musím říci, že situace se za posledních pár měsíců změnila. Z otázky “Mohl byste nám natočit nějaké promo video?” už se stávají cílenější otázky typu “Mohl byste pro nás vytvořit video, které posílí důvěru v naši značku?”. Vzhledem k tomu, že naše firma BeSTAR group se zabývá inbound marketingem, tak naši klienti většinou poptávají jiný typ videí, než jsou klasické reklamy a většinou už i nějaké zkušenosti s tvorbou videa mají. Mou náplní práce není pouze videa tvořit, ale také lidem pomáhat se zlepšením jejich projevu před kamerou a scénářem nebo určení celkové marketingové strategie videa nebo série videí. Takže se čím dále tím častěji objevují otázky i na tyto záležitosti.

Vyslovím hypotézu, lidé raději koukají na film, než čtou knihy. Souhlasíte se mnou?

Ano, máte pravdu. Textové informace samozřejmě mají svůj důvod a význam (např. pro SEO a uvedení technických a statistických údajů), nicméně pokud chci poznat onoho podnikatele či firmu, tak první věc, kterou hledám na webových stránkách, je video. To totiž ve velmi krátkém čase může o firmě či podnikateli prozradit daleko více, než 4 stránky podrobných informací v textové podobě – které nakonec stejně nikdo nečte. Oproti psanému textu navíc dokáže přenést resp. vyvolat emoce a pojmout daleko více informací, než psaný text. Navíc lidé se dnes chtějí bavit a správně koncipované video dokáže splnit i tento požadavek při zachování důležitého obsahu.

Pokračování