Profesionální promo

Profesionální promo

Profesionální promo

Jak zvládnout každou promo akci představí Vít Krčmář v říjnu 2015 na Veletrhu řešení VIII.

Zeptali jsme se pana Krčmáře na podrobnosti.

Jaký je podle vašich zkušeností trend v pořádání živých promo akcí?

Vše se nesmírně zrychluje a to i v prodeji. Lidé chtějí informace teď hned a jenom ty, které opravdu chtějí slyšet, a které potřebují ke svému aktuálnímu rozhodování. Na to připravujeme i naše týmy. Musejí vědět, že jejich účel je podpořit našeho partnera a pomoci zákazníkovi správně si vybrat. Máme k tomu školení prodejního rozhovoru, který učí, jak vést prodejní rozhovor od oslovení až po uzavření prodeje. I méně zkušený promotér ho takto dokáže snadno uchopit, rychle pochopí zadání a vše se snadno naučí.
Samozřejmě jsou na to navázány a nová zařízení. Například tým TP Link na showroomu v Alzy objednává, prezentuje, a pouští prezentace přímo na tabletech, které mají pořád v ruce. Nové outdoorové kamery Panasonic na tablety, které mají v ruce, přenášejí obraz v reálném čase. Ankety, report a dotazníky jsou samozřejmostí – vše přes mobil, tablet, z terénu a v reálném čase. Ty nástroje nám ale nejvíce pomáhají v merchandisingu, kde pomocí online rozhraní zadáme noty do systému, tak, že můžeme merchandisera vést za ruku od pozdravu až po rozloučení produkt po produktu. Systémy jako takové pak slouží všem, od vedení skladů a objednávek, po mzdy, reporty, dokumenty a fakturace. Promotéři tak po zalogování do systému můžou vidět všechny své dokumenty, testy, mzdy a směny.

Pokračování