Prostě jim zavolejte. Umíte komunikovat se zákazníkem kdykoliv a kdekoliv?

Prostě jim zavolejte. Umíte komunikovat se zákazníkem kdykoliv a kdekoliv?

Prostě jim zavolejte. Umíte komunikovat se zákazníkem kdykoliv a kdekoliv?

Jak se mění svět služeb call center představí Patrik Pavel v únoru 2016 zástupce generálního partnera firmy Unicall na Veletrhu řešení IX. V Praze a Plzni.

Zeptali jsme se pana Pavla na podrobnosti.

 

Kam se posunul trh služeb call center za posledních několik let?

Vývoj trhu služeb call center už naznačuje změna názvu z call centrum na kontaktní centrum. To znamená, že dnes kromě volání (call) příchozích či odchozích zajišťujeme pro naše partnery i další formy kontaktu na jiných komunikačních kanálech. To znamená, že spravujeme online komunikaci na chatu, mailu, v kontaktních formulářích. Samozřejmostí je vyřizování SMS zpráv a klasické poštovní komunikace.

 

Jaká je prvotní představa zákazníků, když objednávají služby call centra?

Velice záleží na předchozích zkušenostech objednatele ve využívání komplexních služeb call centra. U zkušenějších objednatelů jde všechno rychleji a u méně zkušených je potřeba jednak důkladnější prezentace našich možností a za druhé někdy i mírně přesvědčit o benefitech outsourcingu call centra. Nadšení objednatele a náročnost zadání je pro nás velkou motivací.

 

Jaký je scénář dohody s novým zákazníkem?

Na základě zadání připravujeme pilotní spolupráci, jejíž délka je odvislá od typu a náročnosti projektu. Pilot se začíná vyhodnocovat již za běhu a na jeho konci se dle výsledků společně se zákazníkem rozhodujeme nad nastavením regulérní spolupráce.

 

Na co nikdy nezapomenout při telefonické komunikaci se zákazníkem?

Představit se, poprosit, poděkovat a rozloučit se. Vždy s úsměvem a k věci. Osobně se snažím myslet na tato pravidla při jakékoliv komunikaci.

 

Na co se mohou těšit účastníci říjnových Veletrhů řešení?

Účastníci Veletrhů řešení se mohou těšit na zkušené řečníky, vzdělávací workshopy, praktické informace a případové studie z oblasti zákaznických služeb. Půjde o aktivní účast, už se těším na nové informace a nová obchodní partnerství!