Rozhovor s Patrikem Pavlem

Rozhovor s Patrikem Pavlem

Rozhovor s Patrikem Pavlem

Outsourcing zákaznického servisu a s tím spojené větší zaměření se na core businnes je klíčem k vyšší efektivitě, přesvědčen je o tom Patrik Pavel, obchodní ředitel společnosti Unicall, jeden z prezentujících na květnových a červnových Veletrzích řešení.

Zeptali jsme se pana Pavla na podrobnosti.

Motivem dalšího Veletrhu řešení je hledání nástrojů jak včas a správně reagovat na změny trhu? Jaký osobní postoj máte vůči změnám?

Zřejmě většina z nás, včetně mě osobně, na sobě někdy pociťuje, že změny jsou nepříjemné. Proč vlastně něco měnit? Optimální je využít současného stavu, zkušeností a zdrojů a přizpůsobit se, někdy ne nutně radikálně a získat lepší výsledky, větší efekt, nový pohled na věc.

Základem respektování outsourcingu je pochopení principu dělby práce, kterou zavedl sir Taylor již v 19. století. Přesto dodnes s tím některé firmy bojují. Jak vnímáte změny v postojích k tomuto řešení?

Ano, zajišťování některých činností dodavatele zvenčí pro snížení nákladů a soustředění se na vlastní činnosti a business je podle mě ideální dělbou práce mezi dvěma společnostmi. Co se týká postojů zadavatelů k této dělbě práce. Jednak vnímám postoj tradiční, tj o některé činnosti není problém se podělit, např. získávání nových zákazníků. Zde ale někdy narážíme na menší flexibilitu zadavatele při nastavování projektu. Za druhé, a to je pozitivní, vnímám přicházející změny, kdy zadavatelé se na nás na základě dobrých zkušeností opětovně obracejí a naše spolupráce se významně rozšiřují i z oblastí akvizičních do servisních.

Jaké konkrétní prvky z vaší praxe představíte účastníkům během příštích Veletrhů řešení?

Za prvé a trošku obecněji, neustále se snažíme být mezi nejlepšími kvalitou práce, technologicky, ale i nadšením, flexibilitou a naprostou otevřeností vůči našim klientům. Co se týká konkrétních řešení a „vychytávek“ nechci moc prozrazovat před samotnými veletrhy, ale máme určitě co nabídnout nejen v oblasti B2C ale i B2B, dále úzkou provázanost se světem e-commerce a 100% profesionální outsourcing zákaznické péče od vyhledání a oslovení potenciálního zákazníka, zajištění jeho plateb až po jeho bezchybný zákaznický servis ve všech kanálech.