Živá setkání plná zkušenosti, know how, trendů a inspirací.

BRNO: Sloužit zákazníkům? Tajemství přidané hodnoty

BRNO: Sloužit zákazníkům? Tajemství přidané hodnoty

Veletrh řešení – živé, byznys setkání plné inspirací, novinek, zkušeností a know how. Cílem je předat maximum informací za minimum času. Svoje zkušenosti prezentují přední odborníci. Krátké pětiminutové prezentace, praktické workshopy a hlavně mnoho individuálních konzultací tváří tvář.

Sloužit zákazníkům? Tajemství přidané hodnoty.

Služby odlišují, služby jsou cestou k vyšším ziskům. Veletrh řešení je první odborné setkání, kde se dozvíte, jak téma služeb vnímají zástupci jednotlivých oddělení či profesí ve firmě. Od majitele, chcete-li generálního ředitele, přes marketéra, obchodníka, ekonoma a personalisty.

 

Možná i vám se hlavou honí otázky:

Jak se pomocí služeb odlišit a zaujmout zákazníka?

Jak nastavit ekonomiku služeb?

Jak srozumitelně propagovat nabídku služeb?

Čím se liší úspěšní obchodníci, prodávající služby od těch ostatních?

Jak se mění profesní profil zaměstnanců, poskytujících služby?

Kde je hranice mezi efektivností a podbízením? Rozdáváním služeb zdarma.

A mnoho dalších.


KDY: úterý – 2. února 2016
KDE: Brno, hotel Santon, Přístavní 38
Od 10 do 15 h
Cena 490,-

 

 

Ocení zákazníci pohodlí a bezpečí?

Vojtěch Krejčíř – Gekonis

KREJCIR_1Nemáme na mysli pohodlné křeslo a ochranku přede dveřmi. Pro zákazníky je důležitější možnost rychle a bezpečně zaplatit a také jistota, že jejich data jsou u vás v bezpečí. Představíme existující platebních metody, včetně využití virtuální měny Bitcoin, která může být velmi zajímavou alternativou. Obchod je uzavřen. Zákazník zaplatil, a vy máte jeho údaje. Pokud budou zneužity, je velmi pravděpodobné, že si  u vás už nikdy nic nekoupí. A nejenom on. Víme, jak se můžete snadno bránit.

Pevnina.cz – představíme vás světu

Filip Dítě – Pevnina.czDITE_1

Základem úspěchu poskytování služeb je dlouhodobá a oboustranně prospěšná spolupráce. Naší předností je schopnost stát se součástí klientova týmu, vcítit se do problémů a nacházet efektivní řešení.

 

 

 

 

Výjimečná služba pro výjimečné klienty

Richard Kunovský – VHIkunovsky

Ve vyspělém světě je finanční poradce motivován růstem majetku klienta a nepobírá provize od finančních institucí. Tímto modelem se Viktor Hostinský inspiroval při studijním a pracovním pobytu v USA. Díky tomu dnes využívám exkluzivní službu ve prospěch svých klientů na úrovni evropského privátního bankovnictví. Jako úspěšný investiční správce společnosti VHI vám tuto službu představím společně s jejím zakladatelem.

Rozhovor

Dobrá služba znamená dobrou NAVRATIL_1referenci – jak vám s tím pomůže odměňovací systém?

Libor Navrátil

Managerská filozofie dívající se na firmu jako na živý organismus. Každá část má své opodstatnění, JEJICH FUNKČNÍM PROPOJENÍM VZNIKÁ ZDRAVÝ ORGANISMUS.Zaměříme se na odměňovací systém. Prezentace konkrétního řešení, kde se dobře dodaná služba pozná tak, že získá dobrou referenci a ještě u toho vydělá tolik, kolik je třeba. Účastníci workshopu si odnesou funkční model takového systému.

Rozhovor

Cesta do hlavy zákazníka

HODEK_1 Václav Hodek  – LWI

Zaměstnanci, zákazníci i partneři mají v kapse chytrý telefon a společně se podíváme, jak mohou mobilní aplikace pomoci vašemu podnikání, a jaké trendy jsou v oblasti využití mobilních zařízení zaměstnanců. Podíváme se i na to, které aplikace majísmysl a které nefungují.

 

 

Ekonomika služeb

macura Martin Macura – Macura & partner

Struktura služeb. Rozpočet. Fixní náklady. Variabilní náklady. Tvorba cen. Poskytování slev. Splatnost pohledávek. Řešení pohledávek po splatnosti

 

 

 

 

Vše je jen o nás

o17_n Jana Zábojová – Altamore

Nezkoušejme ovládat a manipulovat klienta, stejně se nám to nepodaří. On totiž nejsou hloupý! I perfektně zvládnuté „naučené“ dovednosti nám nezaručí úspěch, bohatství, přátelství… a vše, po čem toužíme. Buďme hlavně sami sebou, když je hlava, srdce a tělo v souladu, lidé to cítí a to je naše cesta.

 

Firemní B2B sociální síť

Kateřina Málková

Katěrina Málková – Bezones

Digitální komunikace je standardem každodenního života. Sblížení a zrychlení, které přináší, nás paradoxně oddaluje od osobního kontaktu se zákazníkem, který obzvlášť v B2B je velmi důležitý. Zkrotit sociální sítě pro potřeby firmy je cílem nové B2B sociální sítě Bezones.

 

S vášní dělat pro zákazníka víc, než očekává

Tomáš Pazdera

Tomáš Pazdera

To je osobní heslo jednoho z nejbláznivějších šéfů, kterého jsem kdy měl. Jmenoval se Alan. Byl to polák vyrůstajíci v USA, který v Čechách a Polsku vedl pobočku jedné americké společnosti. Klíčové je to slovo „dělat“. Tedy pracovat pro něj. Udělat navíc nějaký pohyb, podělit se o nějakou informaci, vyřešit víc zákazníkových potřeb, než čeká. Alanův přístup poznamenal můj postoj k péči o klienty navždy.

PŘIHLÁŠKA